یه عالمه غصه
نوشته شده توسط : angel

 

یه کوه غصه تو دلم میشینه وقتی میبینم گاهی وقتا نمیتونم پیشرفت کنم ویولون اصلا سخت نیست اما گاهی وقتا حفظ توالی نتها و چنگها دیوونم میکنه خصوصا وقتی استادم فکر میکنه تمرین نمیکنم یا بیحوصلم.من دارم همه سعیم رو میکنم حسابی مخ همرو تیلیت کردم تو خوابگاه.فردا جلسه نهم شروع میشه خدا به دادم برسه چقدر استرس دارم.در ضمن کم رایحه خوش فارغ التحصیلی رو حس میکنم اخه اخر هفته ترم هفت هم به پایان میرسه ترم اخرو بهم تبریک بگین





:: بازدید از این مطلب : 488
|
امتیاز مطلب : 218
|
تعداد امتیازدهندگان : 65
|
مجموع امتیاز : 65
تاریخ انتشار : 11 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: